Audiențe acordate de către subprefect

Având în vedere că, în baza Hotărârii Guvernului nr. 730 din 8 iulie 2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 iulie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de Covid-19, s-a prelungit cu 30 de zile starea de alertă pe întreg teritoriul ţării, vă informăm că, în continuare, audienţele acordate de subprefecţi sunt suspendate.

Cetăţenii pot transmite sesizări, reclamaţii, petiţii cu privire la probleme care intră în sfera de competenţă a Instituţiei Prefectului-Judeţul Caraş-Severin având la dispoziţie următoarele modalităţi:

–  prin poştă, la adresa instituţiei: Reşiţa, strada Piaţa 1 Decembrie 1918 nr. 1, judeţul Caraş-Severin;

– prin e-mail, la adresa: dialog@prefcs.ro;

– online, pe site-ul instituţiei: la secţiunea ,,Contact”, ,,Petiţii” sau accesând linkul https://cs.prefectura.mai.gov.ro/petitii/.